مرگ مشکوک زن میانسال و بازداشت دختر جوان متهم به قتل مادر (۲۳ اردیبهشت) ممنوعیت هرگونه افزایش شهریه در مدارس غیردولتی کشف ۲۶۰ کیلوگرم حشیش و تریاک در گناباد(۲۳ اردیبهشت) ریزش آوار ساختمان در مشهد یک فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت+ عکس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حداقل حقوق سربازان در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟ شهردار یکی از مناطق شیراز به قتل رسید (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جمع آوری ۴۹۱ معتاد متجاهر و ۱۳۲ خرده فروش مواد مخدر در مشهد کشف و انهدام کارگاه بزرگ تولید سلاح جنگی و شکاری در اندیمشک اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد ۱۴۰۳ اخراج ۱۰۰ هزار تبعه خارجی از استان البرز شفق‌های قطبی چگونه تشکیل می‌شود؟ مصرف گل و حشیش چه تاثیری بر سلول‌های مغزی دارد؟ پرشدگی ۶۷ درصدی سد‌های کشور مرور دروس امتحانی از شبکه شاد به صورت رایگان جزئیات هدیه تأمین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + فیلم پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما در استان تا اواسط هفته جاری رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال | سالانه ۵۱ هزار کودک در کشور دچار عفونت می‌شوند
سرخط خبرها

آخرین آمار کرونا در ایران ۲ خردادماه ۱۴۰۱؛  ۷ فوتی و شناسایی ۲۶۸ بیمار جدید کرونا در کشور

  • کد خبر: ۱۰۹۷۹۵
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
آخرین آمار کرونا در ایران ۲ خردادماه ۱۴۰۱؛  ۷ فوتی و شناسایی ۲۶۸ بیمار جدید کرونا در کشور
بنابر اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶۸ بیمار جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه هفت نفر نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، از دیروز تا امروز ۲ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۶۸ نفر از آن‌ها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۳۲۱ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۲۸۱ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون ۳۵ هزار و ۷۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۶۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۲ میلیون و ۳۱ هزار و ۷۸۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->